expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

sobota, 8 listopada 2014

Tag: Kto? Czyli kto pierwszy zajdzie w ciąże, Ew, Syl czy może Ju?

Witam truskawki!
W dzisiejszym pościku, który piszemy na zapas, żeby było co wstawiać, odpowiemy wam na kilka pytań z kolejnego Tagu! Co za zaskoczenie! Tym razem wskazujemy osobę, która byłaby najbardziej odpowiednia do tego pytania. Zaczynajmny! ლ(╹◡╹ლ)
1. Która pierwsza będzie miała dzieci?
Ju: Gupie pytanie. Ja nie lubię dzieci, więc któraś z nich. ⊂((・▽・))⊃
Ew: Może Syl. Ona lubi dzieci. Chociaż Ju dziś zrobiła 13 dzieci # z papieru
Syl: Na pewno nie ja. Głosuję za Ju xD
2. Która pierwsza posikałaby się w spodnie?
Ju: Pewnie ja. >人<
Ew: (...)
Syl: Nie wiem. Nie sikam w pampersy i spodnie od 2 roku życia...
3. Która przejmie kontrole w sytuacji?
Ju: Emi, której tu nie ma. A z tych głąbików to chyba Ew∪・ω・∪
Ew: Może ja :3
Syl: Kolejne pytanie, na które nie znam odpowiedzi xD
4. Która prędzej będzie śpiąca?
Ju: Pewnie Syl/(*ι*)ヾ
Ew: Syl.
Syl: Czemu ja?! FOCH! No dobra... Ja.
5. Która prędzej popłakałby się publicznie?
Ju: Ja ciągle płaczę ze śmiechu, więc ja. o⌒.⌒o
Ew: Na pewno nie ja xD
Syl: Ja. Ciągle ryczę przy ludziach. W szczególności w szkole xD
6. Która pierwsza skasuje bloga?
Ju: Ja, bo nie ogarniam bloga. *^▽^*
Ew: Nigdy nie skasuje. Na pewno Syl  #raz już jej skasowali
Syl: Ja nie. Jak już to ostatnia. Blogowanie za bardzo mnie się podoba <3
7. Która prędzej zapomni czegoś ważnego?
Ju: Ja? w(°o°)w
Ew: Hmmm... Ju.
Syl: Ja. I Ju.
8. Która pierwsza się potknie?
Ju: Syl. Ooo tak! Co do tego nie mamy wątpliwości. Ostatnio upadła na pokrzywy. ᕙ(`▽´)ᕗ
Ew: Syl. Syl. Syl.
Syl: Może ja? Ale to Ju upada przed lustrem...
9. Która prędzej zaśmieje się w nieodpowiednim momencie?
Ju: Oczywiście ja. ʃ(˘▽ƪ)
Ew: Ja?
Syl: Może ja... W szczególności wtedy, kiedy Ju pozna faceta życia xD #Już poznałam Dawida Podsiadło-JU
10. Kto bardziej irytuje się małymi rzeczami?
Ju: Nie komentuje. Wiadomo, że Syl. ٩(×̯×)۶
Ew: (...)
Syl: Nie mam pomarańczowego pojęcia...
11. Kto wydaje najwięcej pieniędzy na kosmetyki?
Ju: Chciałabym powiedzieć, że Ew, ale ona poluje na przeceny to w sumie nie wiem. Chyba jednak Ew. ( ´ ▽ ` )ノ
Ew: Syl. To przez ten makijaż.
Syl: No raczej Ju. Kupiła puder za 20 zł, tylko z powodu Halloween. # Ew: Popieram!
12. Która pierwsza zajmie się drugim człowiekiem kiedy ten będzie chory?
Ju: One, na pewno nie ja. ‘∀’
Ew: Jak będzie trzeba......
Syl: Zależy na co. I jak Ew nie będzie pierwsza xD

Informacja do wszystkich Truskawek!
Jako, że teraz na zewnątrz panuje deszczowa, przygnębiająca atmosfera zapraszam do udziału w akcji POU, organizowanej przez nasz blog. POU- pamiętaj o uśmiechu. Tak dla jasności: Ju chce, aby ludzie byli happy. :)


1 komentarz :

  1. Skąd w bierzecie tyle Tagów? Z Tagolandi? xD Bo ten to rozwalił systemy. :-D
    A mam pytanie: Co Pou ma do tej akcji? :-D

    OdpowiedzUsuń

Podzielisz się może swoimi przemyśleniami dotyczącymi wpisu?
Pisz śmiało!