expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

niedziela, 2 listopada 2014

Tag: Typowej białej dziewczyny?

Witamy wszystkie truskaweczki!
 Tak, jak zauważyliście ten blog istnieje głównie do Tagowania, ale w międzyczasie coś nietagowego się pojawi. Na dzisiaj znalazłam (tu Ju) Common White Girl Tag. Pytania są przeboskie... Pomijając fakt, że cały ten Tag jest dość rasistowski. Typowa biała dziewczyna? Jeszcze nie wiem, o co tu chodzi, ale może zaraz się przekonamy. Więc, zaczynajmy!
1.Ulubione picie ze Starbucks'a?
Ju: Sezonowe napoje wymiatają! Jako, że piłam dotychczas tylko jeden napój ze Starbucksa tej jesieni, to będzie to pumpkin spice latte
Ew: Latte ^_^ # co z tego, że nie byłam w Starbucksie xD
Syl: Nie piłam tam nic xD
2.Ile czasu zajmuje Ci przygotowanie się rano?
Ju: Do szkoły daję radę w jakieś 10-15 minut, ale jak jest dajmy na to: niezaplanowana sobota, to na ogół siedzę w piżamce cały dzień. No bo po co się w ogóle przygotowywać, skoro czeka Cię dzień całkowitego odpoczingu i nawalania na kompie cały dzień. 
Ew: Potrzebna mi godzina. Wtedy czuję się ogarnięta do perfekcji. Mam tylko 15 min? No Ew szybciutko, szybciutko....
Syl: Do 30 minut?
3.Ile "selfies" robisz dziennie?
Ju: Jak wstaję, jak jem, myję zęby, czeszę włosy, nawalam na kompie, jak idę spać, jak oglądam telewizję, jak idę do szkoły, na lekcjach, na podwórku, na spacerze, na przerwach, jak tworzę, myję się, bawię się, śpiewam, tańczę, albo czytam, jak rozmawiam przez telefon i jeszcze jak śpię. Niewiele, jak na ogólne standardy. 
Ew: Nie robię selfie (chyba, że na iPhonie Ju). Ja robię friendsie!
Syl: Albo 0, albo 10 xD
4.Ile masz followersów i zdjęć na Instagramie?
Ju: Sprawdźmy... a no tak, zapomniałam-nie mam Instagrama. Ale gdybym miała, to pewnie bardzo dużo ludzi by mnie followało, bo jestem taka boska.
Ew:Po co mi instagram skoro mam swojego bloga xD
Syl: Jestem takim fejmem, że nie mam Instagrama,w porównaniu do Ju...
5.Używasz słów "LOL" i "OMG" na głos?
Ju: Nie-takie prymitywne wyrażenia to nie dla mnie. Ja używam OMD.
Ew: Ja tam mam inne słówka... Jak na przykład nadużywanie słowa YOLO # Ju- to się ciebie też tyczy!
Syl: No?
6.Czy ubierasz te same ubrania więcej niż jeden raz?
Ju: Oczywiście, że nie! Ja kupuję ubranie, ubieram najwyżej raz (jeśli w ogóle znajdę czas na to, aby to ubrać, bo mam tyle ciuchów, że większości jeszcze nie nosiłam) i wyrzucam. Kto widział, żeby dwa razy ubrać takie samo ubranie?!
Ew: Codziennie jestem w czymś innym B-)
Syl: Bo ciuchy kupuje się tylko po to, żeby je wyrzucać, nie? xD
7.Jesteś rasistką?
Ju: Ja tego nie powiedziałam.
Ew: Nie.
Syl: Nie. Toleruje murzynów. I innych.
8.Ile masz tweetów?
Ju: Nie ćwierkam. # Ew- ???
Ew: Nie mam?
Syl: O
9.Instagram vs. Twitter vs. Tumblr ?
Ju: Nie mam konta, na żadnym z nich. To trochę niepokojące. Kto w ogóle wymyślał ten tag? Zakładał, że wszystkie białe dziewczyny mają takie profile?!
Ew: ???
Syl: Eee... Facebook? xD
10.Jak spędzasz większość swojego czasu?
Ju: Śpię, niestety. Albo siedzę w szkole, a potem zakuwam w domu. Nauka=Spanie
Ew: Bloger is my life.
Syl: Żyjąc, nie?
11.Kto jest twoim ulubionym youtuberem?
Ju: Mam kilku, ale chyba jakiś gamer. Może Blow, albo Rezi?
Ew: DebbyArts!
Syl: Nikt.
12.Jak często malujesz paznokcie?
Ju: Ja nie wychodzę z domu w niepomalowanych paznokciach, wtedy czuję się taka naga... (hehe, żarcik)
Ew: W wakacje # ah ta szkoła
Syl: Raz w roku.
13.Jesteś zakupocholiczką?
Ju: Zakupoksiążkoholiczką to tak, na pewno, bez wątpienia. 
Ew: Zakupokosmetykoholiczką.
Syl: Nie. # :3
14.Ile razy oglądałaś "Wredne Dziewczyny"?
Ju: No, trochę razy widziałam ten film.
Ew: Nie oglądałam.
Syl: Może...
15.Czy posiadasz dużo ubrań?
Ju: Całe mnóstwo. Już mówiłam. Poza tym gardzę ludźmi posiadającymi mniej ubrań ode mnie. Szlachta
Ew: Może...
Syl: Średnio.
16.Czy robisz zdjęcia jedzenia przed zjedzeniem?
Ju: Nie, nigdy. Jaki to ma sens? Zrobienie zdjęcia kanapki, albo płatków? 
Ew: Cooooooo?
Syl: Nie? Nie preferuje diet zdjęciowych.
17.Robisz makijaż codziennie?
Ju: Nie, właściwie- nigdy nie robię makijażu. Jestem taka piękna naturalnie Nie potrzebuję kilo tapety. # Ew- :3
Ew:  Co to makijaż? # tapeting zawsze dobry
Syl: Codziennie nakładam krem nawilżający na twarz i używam błyszczyku. To tak dużo? # i podkład
18.Jakie są twoje oceny w szkole?
Ju: Najlepsze. # hahahahahahahha
Ew: ...
Syl: The best xD #hahahahhahaha
19.Jak często stylizujesz swoje włosy?
Ju: Nieregularnie.
Ew:One żyją własnym życiem- Tangle Teezer im wystarcza.
Syl: Raz na dwa dni.
20.Czy zawsze wyglądasz "wyjściowo"?
Ju: Praktycznie nigdy nie wyglądam wyjściowo, cokolwiek to oznacza.
Ew: Zależy z jakim humorem wstanę...
Syl: Staram się, ale nigdy mi nie wychodzi xD

A Ty, tak Ty, przyznaj się: ile selfie robisz dziennie? No ile?

6 komentarzy :

  1. Bardzo podoba mi się to jak zaczynasz "Witamy wszystkie truskaweczki!"
    Od razu wyobrażam sobie truskawki, które są moimi ulubionymi owocami, a dodatkowo była to moja dawna ksywka.. :D
    Ogółem dość fajny blog ;3
    Pozdrawiam ;>
    mackenziexox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękujemy! Niedawno wpadłam na pomysł z tym przywitaniem i cieszę się, że Ci się podoba. :) I widzę, że awansujemy! Teraz jesteśmy już "dość fajnym blogiem" !! :D Ten blog ma raczej poprawić humor, niż no nie wiem- skłonić do przemyśleń o życiu, czy coś takiego :P To nie znaczy jednak, że będziemy ciągle się wygłupiać, gdyż normalne posty co jakiś czas się pojawią. ;) Pozdrawiamy! :) (czyżbym nadużyła ilość emotikonek w tym komentarzu? Nie, chyba nie) :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tylko szkoda że mam uczulenie na truskawki. ;-( Ale przywitanie mi się podoba. ;-)
    Z tego co rozumiem, bała dziewczyna to taka ,,idealna'', o ciuchach, makijażu itd. Skoro tak to ja jestem czarna dziewczyna. :-D Nie no, oceny mam dobre, ale poza tym to białe dziewczę nie jestem. ;-D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa już rozumiem ten Tag... Teraz wiem, skąd pytanie o "Wredne dziewczyny" ;)

      Usuń
  4. Może niedługo postanie tag: jakiej barwy jesteś, dziewczę? Białej czy czarnej? Ten Tag pokaże którą jesteś! XD
    A selfi sobie nie robię, bo mój telefon jest niegodny zaufania i nadaje się tylko na dzwonienie i SMS'y.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Te selfie :) Ostatnio z nimi trochę przystopowałam xD Ju chyba też, bo ma małą pamięć na telefonie...
    Ciekawy byłby też TAG O Dziwnych Dziwactwach. To byłoby... dziwne? ;)

    OdpowiedzUsuń

Podzielisz się może swoimi przemyśleniami dotyczącymi wpisu?
Pisz śmiało!